Administratief Assistent gezocht!

Administratief Assistent (M/V) 32-40 uur

Ben jij een administratieve duizendpoot die niet terugdeinst voor een uitdaging? Heb je ervaring als administratief assistent en ben je bedreven in diverse administratieve werkzaamheden? Zoek je een baan waarin je écht het verschil kunt maken? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Waar kom je terecht?

Maak deel uit van ons bruisende team bij Tovari, waar we restaurants, hotels en rederijen bijstaan met advies en de aanschaf van topkwaliteit servies, buffetartikelen, transport- en keukenmaterialen. Met 4 vestigingen verspreid over Nederland en een tropische hub in Curaçao zijn we dé trendsetters in onze branche.

Wat staat je te wachten als administratief assistent?

Als administratief assistent ben jij het eerste aanspreekpunt voor al onze relaties en zorg je ervoor dat alle telefoontjes professioneel en vriendelijk worden afgehandeld. Daarnaast ondersteun je de binnendienst met administratieve taken zoals het verwerken van verkooporders en facturatie. Zijn er andere administratieve werkzaamheden waarbij we jouw hulp goed kunnen gebruiken? Dan zetten we jou daar zeker ook op in. Je hebt de vrijheid om zelfstandig taken op te pakken en het hardwerkende team op alle fronten te ondersteunen.

Wat verwachten wij van jou als administratief assistent?

Wij zoeken een enthousiaste en gedreven collega die het verschil maakt in ons team!

Wat je verder meebrengt:

  • HBO werk- en/of denkniveau.
  • Relevante werkervaring als telefoniste in combinatie met het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in zowel Engels als Nederlands.
  • Het vermogen om werk effectief te plannen.
  • Zelfstandig kunnen werken met weinig aansturing, snel begrip hebben van verwachtingen en taken.
  • Multitasking- en prioriteringsvaardigheden
  • Ervaring met Microsoft Word, Outlook, Excel en andere relevante automatiseringsprogramma’s.

Wat hebben wij voor jou in petto?

Bij Tovari vind je altijd een dynamische werkomgeving. Wij bieden een informele en professionele sfeer, waar je na een initiële tijdelijke aanstelling kans maakt op een vaste positie. En dat is nog niet alles:

  • Een salaris tussen de € 2500 tot €3000 bruto per maand. Afhankelijk van je ervaring
  • 23 vakantiedagen en 5 ATV-dagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenopbouw
  • Een fietsplan om fit en milieubewust te blijven
  • Volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling binnen onze organisatie
  • En de keuze tussen een werkweek van 32 tot 40 uur? Wij staan daar zeker voor open!

Waar kom je te zitten?

Hoofdkantoor te Duiven.

Waar wacht je nog op?

Herken jij jezelf in dit profiel en ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Aarzel dan niet en solliciteer vandaag nog! Neem direct contact op met Astrid Peters via telefoonnummer 085-484 2031 of stuur je gedreven motivatie en CV per e-mail naar a.peters@tovari.nl.