Wij zijn op zoek naar een Secretaresse/Managementassistente

Ben jij een enthousiaste, klant- en servicegerichte doener met ervaring op het gebied van secretariële en administratieve ondersteuning op directieniveau? Lees dan snel verder……

Wat bieden wij jou?

Een goed salaris en flexibele uren. Een leuke afwisselende baan binnen een enthousiast team. Wij werken in eerste instantie met een tijdelijk contract maar met uitzicht op een vaste aanstelling.

  • Fulltime functie (24 tot 40 uur);
  • Salaris: € 2.800 – € 3.200 per maand;
  • Vakantiegeld, vergoeding woon-werkverkeer;
  • 23 vakantiedagen en 5 ATV dagen (o.b.v. fulltime);
  • Pensioenregeling;
  • Leuke collega’s, personeelsuitjes en veel werkplezier!

Hiernaast zijn wij een familie bedrijf waar klantgerichtheid hoog in het vaandel staat evenals medewerkers tevredenheid.

Wie ben jij:

Een initiatief nemende, proactieve en flexibele medewerker met kennis op het gebied van de bedrijfsvoering en met affiniteit voor het consulaire backofficewerk

Daarnaast heb je :

  • HBO werk -en/of denkniveau;
  • Je hebt relevante werkervaring op administratief en secretarieel gebied en bent daarin succesvol;
  • Je hebt affiniteit met social media en kan assisteren bij diversen IT projecten;
  • Je bent klantgericht, je kunt je werk goed plannen en organiseren en neemt infinitief;
  • Bekend met Microsoft Word, Outlook, Excel, en andere relevante automatiseringsprogramma’s;
  • Kennis en ervaring met het beheer van mailboxen en agenda’s. · vaardigheid in het vastleggen van verslagen.

Wat ga je doen:

Als secretaresse / management assistent ondersteun je het management team op diversen vlakken. Je krijgt een veelzijdige en allesbehalve saaie baan. Je hebt gevarieerd werk. Zo ben je het ene moment druk met het organiseren van een bijeenkomst of het opzetten van een project en het andere moment verwerk je opdrachten van een relatie.

Secretariële en administratieve werkzaamheden plan je zelf in. Je notuleert bij vergaderingen en je zorgt dat de mailboxen bijgehouden worden van het management team.

Waar je aan werkt hangt af van de prioriteit van de taak. Als management assistent heb je de mogelijkheid om zelfstandig klussen op te pakken en een groot hardwerkend team op velerlei terreinen proactief te ondersteunen.

Over ons:

Wij zijn de leukste groothandel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd is in het leveren van porselein, bestek en glaswerk voor het midden en hoge segment van de gastronomie.

We denken mee met onze klanten, zijn creatief, importeren diversen A-merken. Wij profileren ons als één merk en onderscheiden ons door onze service. We bedienen restaurateurs en hoteliers in zowel binnen- en buitenland en zijn altijd op zoek naar nieuwe producten.

Belangstelling?

Pas jij in dit plaatje en wil je meer weten over deze functie neem dan contact op met Melissa Uyanik telefonisch bereikbaar op 085-484 2018 of stuur je motivatie en CV met foto per email.